پدربزرگ

پدر بزرگ من مردی فرهیخته است...

پدربزرگ

پدر بزرگ من مردی فرهیخته است...

خوشبختی ،‌چیه؟؟؟؟؟

خوشبختی چیه ؟  و خوشبخت کیه؟ 

 یه سئوال تکراری که فکر نکنم کسی جوابشو بدونه . اگر هم بدونند در همین حد جواب می دن که : خوشبخت منم دیگه .... یا ، .....بابادلت خوشه... خوشبختی کجا بود.... 

  

  

ولی فکر کنم یه جواب براش پیدا کردم،‌ دقیقا به شیوه ی ارشمیدس.....  

 

......خوشبختی یعنی اینکه وجودت برای دیگران مایه ی آرامش باشه ،‌اونقدر زیاد ،‌که اگر فقط چند روز نبیننت ،‌ حسابی ، جای خالی تو رو توی زندگیشون احساس کنند...... همین.....

نظرات 2 + ارسال نظر
faezeh یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ

خوشبختی رو خودت باید احساس کنی...
نه تظاهره و نه ساختنی...
یعنی یه زندگی شیرین و آروم...
یعنی یه زندگی خالی از دغدغه...خالی از استرس...
خوشبختی یعنی ... یه زندگی شبیه زندگی من!
خوشبخت یعنی...من...!

هیس ، بگو ماشاالله. حسود زیاده

مریم یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:28 ق.ظ

درسته که خوشبختی رو خودت احساس می کنی ولی خودت باید شرایطش رو مهیا کنی...
یه زندگی شیرون و آروم... یه زندگی خالی از دغدغه ... خالی از استرس که خودبخود ایجاد نمی شه تو باید برای ساختنش تلاش کنی و وقتی ساخته شد احساس خوشبختی می کنی.

آره مریم جان خودت باید بسازیش . ولی اگر بلد نباشی ،‌خدای مهربون برات می سازش، بعد کارت سخت تره . چون باید ازش سفت و سخت نگهداری کنی....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد